Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация Текущее время: Вс авг 14, 2022 12:20 pm

460. Сірий робот

Модераторы: Viking, DrEvil

Re: 460. Сірий робот

Сообщение vitalik k » Вс окт 10, 2021 11:48 am

Невже е бажання займатись таким, новий блок з проводкою блю-бокс коштуе 2000 гр. :drag:
Источник нашей мудрости - наш опыт. Источник нашего опыта - наша глупость. 0677928шесть46
Опыт - это когда на смену вопросам: "Что? Где? Когда? Как? Почему?" приходит единственный вопрос: "Нахрена? "
Аватара пользователя
vitalik k
VIP
VIP
 
Сообщения: 1347
Зарегистрирован: Чт мар 17, 2011 3:48 pm
Откуда: Бровары
Автомобиль: XC90 2.5T
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Mihail » Пн окт 11, 2021 10:46 am

Комплект TE-PM (блок, проводка, датчики температури і тиску, кнопка, клеми) коштує 1860 грн. (70$). Він і був придбаний. Саме цей блок мені дуже імпонує можливостями.
До речі, у нього є клони. ALPHA PM і YOTA-PM.
Датчик тиску (аbs 4 bar, 4 pin) і датчики температури (4k7/25C) підходять від Zenit JZ2005, вони залишились старими. Взагалі під капотом нічого не перероблювалось. Зміни відбулись лише з проводкою під торпедо де встановлено газовий блок керування.
Комусь простіше перекинути проводку, мені було простіше замінити розʼєм на блок. Коли перевірив коректність підключення, лишні розʼєми прибрав, в результаті залишився лише розʼєм на блок на пайках, що ніяк не гірше оригінальної коси.
Оригінальна коса від нового блока залишилась в запасі.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Mihail » Вт окт 12, 2021 2:58 pm

Вирвало кріплення сайлентблока переднього стабілізатора з пасажирської сторони. Відгнило. Заварили разом зі скобою до лонжерона. Тимчасовий варіант, для нормального ремонту треба накладати заплатку з попередньо привареними закладними гайками під болти скоби, а місце там незручне.
Взагалі стан кузова сумний в порівнянні з чорною 460.

Термін окупності всього авто завдяки використанню ГБО приблизно 4 роки при теперішніх цінах на бензин і газ. На даний момент срок експлуатації авто 2 роки 6 місяців. Тобто залишилось півтора роки експлуатаціі до повної окупності.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Merlin » Вт окт 12, 2021 8:20 pm

Это блин киевские соли. Я в лонжероны мовильку задувал нормально когдато. помогло. но не сильно.
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3287
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

33500 км

Сообщение Mihail » Сб окт 23, 2021 8:18 pm

Mihail писал(а):Вирвало кріплення сайлентблока переднього стабілізатора з пасажирської сторони. Відгнило. Заварили разом зі скобою до лонжерона. Тимчасовий варіант, для нормального ремонту треба накладати заплатку з попередньо привареними закладними гайками під болти скоби, а місце там незручне.

Тимчасовий варіант довго не протримався. Зламалася сама зовнішня скоба сайлентблока переднього стабілізатора (не по зварці). Переробили нормально (латка з закладними гайками вварена в лонжерон).
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Mihail » Вт ноя 09, 2021 12:33 pm

В планах на заміну:
1) правий задній амортизатор;
2) ліва передня рульова тяга;
3) задні гальмівні диски і колодки. UPD. Зроблено.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Демпферний шків колінвала DAYCO DPV1069

Сообщение Mihail » Вс янв 09, 2022 2:10 pm

35000 км мій поточний накатаний кілометраж.
Встановлено демпферний шків колінвала DAYCO DPV1069 (новий). До цього після зняття попереднього використовував звичайний монолітний з двигуна 1,7 впродовж 2800 км. Все добре, колінчастий вал не зламало, але і кондиціонер не вмикався за непотрібністю.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Merlin » Вт янв 11, 2022 11:48 pm

Я сам тачку брал со шкивом от 1.7. Демпферный поставил вместе с донорским ДВС.
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3287
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

Заміна задніх гальмівних дисків і колодок

Сообщение Mihail » Пн янв 17, 2022 10:39 pm

35200 км (345200 км по одометру). Заміна задніх гальмівних дисків і колодок.
Встановлені нові диски TRW (34$ пара) і колодки POLCAR (10,5$ комплект на 2 колеса).
Колодки йдуть з антискрипними пластинами (BOSCН на перед були без них).
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Ресурс запчастин Volvo 440, Volvo 460

Сообщение Mihail » Пт янв 21, 2022 4:57 pm

Ресурс запчастин і розхідних матеріалів Volvo 440, Volvo 460 на власному досвіді.

- Стартер REMA-PARTS CS681 (Китай). Не пропрацював і місяця.
- Електробензонасос AutoMega 01-3008150001-A, куплений 16 березня 2017 року новим, відʼїздив трохи більше 30 тис. км на двох авто.
- Відеореєстратор CARCAM K6000 vga пропрацював 3 роки и помер.

- Демпферний шків колінвала Maxgear. 24700 км (2 роки).
- Стійки переднього стабілізатора Delphi. Пройшли менше 23 тис. км.
- Колодки барабанних гальм Profit 5001-0330 (МКПП). Менше 23 тис. км.

- Гума літня Kumho Solus HS61 92H 185/70/R14. Десь (25...30) тис.км.
- Гума зимня Cordiant Polar SL 185/65/R14. Десь (25...30) тис.км.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Актуалізація пробігу. 348663 -> 513663. +165000 км

Сообщение Mihail » Вт июн 07, 2022 3:14 pm

Останні показники одометра (на сьогоднішній день): 348663 км.
Фактичний пробіг 400000+75000+38663(мій)=513663 км.

Пробіг на одометрі актуалізовано, оскільки блок спідометра/одометра потребував ремонту. Пропало живлення +15В між платами блока (зламались жили одного провода в шлейфі прямо під плату, візуально не видно). Раніше Макс привів плату до мануального для SAF 1091/SAF 1092 стану (закоротив 2 дроселя і випаяв один з конденсаторів 10n у вхідному тракті датчика швидкості). Саме в такому вигляді ця схема максимально працездатна. Для чого зайві елементи було поставлено в оригіналі (відійшовши від мануальної схеми підключення SAF 1091) - не дуже зрозуміло.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Merlin » Вс июн 12, 2022 12:54 pm

Стояла цель заставить это все работать. из вводных было:

1) не родные ЭБУ феникс 5. (Штатно на 2.0 феникс 3 стоит)
2) не родная приборка. (от машины с фениксом штатным)

Машины со штатным фениксом похоже данные о моментальном расходе берут по цифре. а для турбовых моторов напрямую от форсунки, и сами пересчитывают это в топливный эквиваленит.

Были подозрения что это может не заработать. Так как длинна импульса разная (феникс 5 полностью распределенный впрыск, а феникс 3 полностью парралельный) Но электроника там тупая. и я решил что ей должно быть +- пофик. Так и оказалось.

По цыфре подключить бортовик к фениксу 5 я конечно попробовал. На фениксе 5 есть выход на бортовик, аналогичный фениксу 3. НО оно не заработало.

Учитывая то, что производительность форсунок на турбо и на 2.0 не сильно отличаються, по прикидкам погрешность бортовика должны была уложиться в приемлемые пределы.

Так и оказалось. кроме того на машине газ, и вышло что работает это с примерно той-же точностью, как и на всех других машинах.

На этом все собрал и забил болт. так как все заработало адекватно. На случай сильного вранья бортовика был только один выход. Разработать и спаять платку которая будет корректировать длинну импульса от форсунки.

Но этого не понадобилось.
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3287
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Merlin » Вс июн 12, 2022 1:37 pm

ААА а если речь не за БК а за переделку входного каскада спидометра. То это в целях борьбы с не работающим спидометром. Там неудачный датчик Вольво от Рено достался. и он вроде размагничиваеться. И один из способов борьбы с этим переделка входного каскада спидометра.

В моем случае, на тот момент сработало. Но у меня там и отметчик для датчика в АКПП кастомный. (оригинальный не удалось найти).
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3287
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

Не працюють спідометр та одометр

Сообщение Mihail » Сб июн 18, 2022 3:01 pm

Проблема з індуктивним датчиком обертів вихідного валу (правої піввісі) на АКПП ZF 4HP14 (датчик працює на спідометр і одометр). Штатно його опір близько 1,5...2 Ом. Поточне значення більше 60 Ом, періодично (рандомно) перестає надходити сигнал одночасно на спідометр і одометр. Розʼєм датчика на проводі видалено, проводи спаяні і заізольовані клейовою термоусадкою. Можливо, є ще один на самому датчику, треба перевіряти.
UPD. Окремого розʼєму на самому датчику нема.
001.jpg
001.jpg (68.63 Кб) Просмотров: 718

002.jpg

speed sens drum.png
speed sens drum.png (115.7 Кб) Просмотров: 658

Задні дискові колодки POLCAR грюкають в супортах. Причина: матеріал пружини, приклепаної до колодки і яка входить в поршень і фіксує колодку в ньому, не "пружинний", при спробі розвести вусики вони ламаються. Як варіант треба зрізати це фуфло з колодки і на малі гвинти (M3) з нарізанням різьби під них прикрутити нормальні з інших колодок.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Не працюють спідометр та одометр

Сообщение Mihail » Ср июн 22, 2022 8:33 pm

Боротьба з траблом непрацюючого спідометра/одометра продовжується.
Симптоми: працюють рандомно (частіше не працюють), на одній великій ямі починають працювати, на наступній перестають. Причому синхронно або працюють, або ні.
Варіанти причин:
    пропадає живлення на блок спідометра/одометра;
    пропадає сигнал від індуктивного датчика швидкості на коробці;
    помирає сама мікросхема;
    лопнув або змістився відмітник для датчика.
Що зроблено:
    замінено провід від самого датчика до колишнього розʼєма (новий провід екранований, розʼєм видалено та спаяно в термоусадку);

    на платах спідометра видалені міжплатні шлейфи і кожен провід МГТФ пущено окремо (були обриви як по +15В, так і по виходу на котушку спідометра);
    після проведення останнього пункту виявилось, що сигнальна дорожка від датчика на платі зі сторони моторчика одометра замикала на мінус живлення (очевидно по захисній масці, просто старіння матеріалу, таке часто буває на старих платах), дорожка обрізана біля контакту синього розʼєму, провід пущено окремо.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 875
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Merlin » Пт июн 24, 2022 11:33 pm

Прикольно.
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3287
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

Пред.

  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в 4xx Series

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3