Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация Текущее время: Чт янв 27, 2022 2:15 pm

460. Сірий робот

Модераторы: Viking, DrEvil

Re: 460. Сірий робот

Сообщение vitalik k » Вс окт 10, 2021 11:48 am

Невже е бажання займатись таким, новий блок з проводкою блю-бокс коштуе 2000 гр. :drag:
Источник нашей мудрости - наш опыт. Источник нашего опыта - наша глупость. 0677928шесть46
Опыт - это когда на смену вопросам: "Что? Где? Когда? Как? Почему?" приходит единственный вопрос: "Нахрена? "
Аватара пользователя
vitalik k
VIP
VIP
 
Сообщения: 1340
Зарегистрирован: Чт мар 17, 2011 3:48 pm
Откуда: Бровары
Автомобиль: XC90 2.5T
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Mihail » Пн окт 11, 2021 10:46 am

Комплект TE-PM (блок, проводка, датчики температури і тиску, кнопка, клеми) коштує 1860 грн. (70$). Він і був придбаний. Саме цей блок мені дуже імпонує можливостями.
До речі, у нього є клони. ALPHA PM і YOTA-PM.
Датчик тиску (аbs 4 bar, 4 pin) і датчики температури (4k7/25C) підходять від Zenit JZ2005, вони залишились старими. Взагалі під капотом нічого не перероблювалось. Зміни відбулись лише з проводкою під торпедо де встановлено газовий блок керування.
Комусь простіше перекинути проводку, мені було простіше замінити розʼєм на блок. Коли перевірив коректність підключення, лишні розʼєми прибрав, в результаті залишився лише розʼєм на блок на пайках, що ніяк не гірше оригінальної коси.
Оригінальна коса від нового блока залишилась в запасі.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 857
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Mihail » Вт окт 12, 2021 2:58 pm

Вирвало кріплення сайлентблока переднього стабілізатора з пасажирської сторони. Відгнило. Заварили разом зі скобою до лонжерона. Тимчасовий варіант, для нормального ремонту треба накладати заплатку з попередньо привареними закладними гайками під болти скоби, а місце там незручне.
Взагалі стан кузова сумний в порівнянні з чорною 460.

Термін окупності всього авто завдяки використанню ГБО приблизно 4 роки при теперішніх цінах на бензин і газ. На даний момент срок експлуатації авто 2 роки 6 місяців. Тобто залишилось півтора роки експлуатаціі до повної окупності.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 857
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Merlin » Вт окт 12, 2021 8:20 pm

Это блин киевские соли. Я в лонжероны мовильку задувал нормально когдато. помогло. но не сильно.
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3272
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

33500 км

Сообщение Mihail » Сб окт 23, 2021 8:18 pm

Mihail писал(а):Вирвало кріплення сайлентблока переднього стабілізатора з пасажирської сторони. Відгнило. Заварили разом зі скобою до лонжерона. Тимчасовий варіант, для нормального ремонту треба накладати заплатку з попередньо привареними закладними гайками під болти скоби, а місце там незручне.

Тимчасовий варіант довго не протримався. Зламалася сама зовнішня скоба сайлентблока переднього стабілізатора (не по зварці). Переробили нормально (латка з закладними гайками вварена в лонжерон).
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 857
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Mihail » Вт ноя 09, 2021 12:33 pm

В планах на заміну:
1) правий задній амортизатор;
2) ліва передня рульова тяга;
3) задні гальмівні диски і колодки. UPD. Зроблено.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 857
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Демпферний шків колінвала DAYCO DPV1069

Сообщение Mihail » Вс янв 09, 2022 2:10 pm

35000 км мій поточний накатаний кілометраж.
Встановлено демпферний шків колінвала DAYCO DPV1069 (новий). До цього після зняття попереднього використовував звичайний монолітний з двигуна 1,7 впродовж 2800 км. Все добре, колінчастий вал не зламало, але і кондиціонер не вмикався за непотрібністю.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 857
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Re: 460. Сірий робот

Сообщение Merlin » Вт янв 11, 2022 11:48 pm

Я сам тачку брал со шкивом от 1.7. Демпферный поставил вместе с донорским ДВС.
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3272
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

Заміна задніх гальмівних дисків і колодок

Сообщение Mihail » Пн янв 17, 2022 10:39 pm

35200 км (345200 км по одометру). Заміна задніх гальмівних дисків і колодок.
Встановлені нові диски TRW (34$ пара) і колодки POLCAR (10,5$ комплект на 2 колеса).
Колодки йдуть з антискрипними пластинами (BOSCН на перед були без них).
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 857
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Ресурс запчастин Volvo 440, Volvo 460

Сообщение Mihail » Пт янв 21, 2022 4:57 pm

Ресурс запчастин і розхідних матеріалів Volvo 440, Volvo 460 на власному досвіді.

- Стартер REMA-PARTS CS681 (Китай). Не пропрацював і місяця.
- Електробензонасос AutoMega 01-3008150001-A, куплений 16 березня 2017 року новим, відʼїздив трохи більше 30 тис. км на двох авто.
- Відеореєстратор CARCAM K6000 vga пропрацював 3 роки и помер.

- Демпферний шків колінвала Maxgear. 24700 км (2 роки).
- Стійки переднього стабілізатора Delphi. Пройшли менше 23 тис. км.
- Колодки барабанних гальм Profit 5001-0330 (МКПП). Менше 23 тис. км.

- Гума літня Kumho Solus HS61 92H 185/70/R14. Десь (25...30) тис.км.
- Гума зимня Cordiant Polar SL 185/65/R14. Десь (25...30) тис.км.
Аватара пользователя
Mihail
VIP
VIP
 
Сообщения: 857
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2017 7:33 pm
Откуда: Кременчук
Автомобиль: 460
Клубная карта №: 0

Пред.

  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в 4xx Series

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1