Проблема з індуктивним датчиком обертів вихідного валу (правої піввісі) на АКПП ZF 4HP14 (датчик працює на спідометр і одометр). Штатно його опір близько 1,5...2 Ом. Поточне значення більше 60 Ом, періодично (рандомно) перестає надходити сигнал одночасно на спідометр і одометр. Розʼєм датчика на проводі видалено, проводи спаяні і заізольовані клейовою термоусадкою. Можливо, є ще один на самому датчику, треба перевіряти.
UPD. Окремого розʼєму на самому датчику нема.

- 001.jpg (68.63 Кб) Просмотров: 718

- speed sens drum.png (115.7 Кб) Просмотров: 658
Задні дискові колодки POLCAR грюкають в супортах. Причина: матеріал пружини, приклепаної до колодки і яка входить в поршень і фіксує колодку в ньому, не "пружинний", при спробі розвести вусики вони ламаються. Як варіант треба зрізати це фуфло з колодки і на малі гвинти (M3) з нарізанням різьби під них прикрутити нормальні з інших колодок.